Concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Direcția administrare publică, comunicare și protocol (fpe).
Consiliul Raional Orhei anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Direcția administrare publică, comunicare și protocol (fpe).
Modalitatea de depunere a dosarului de concurs:
- la adresa de e-mail: consiliul.raional-orhei@apl.gov.md;
- prin poșta;
- personal la sediul Consiliului raional Orhei (bd. M. Eminescu 2, etajul 3 biroul 310).
Consiliul raional Orhei, anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei publice vacante de specialist superior, Direcția admnistrație publică, comunicare și protocol
Condiţiile de bază pentru a participa la concurs:
- deţine cetăţenia Republicii Moldova;
- posedă limba română şi limbile oficiale de comunicare interetnică vorbite în teritoriul respectiv în limitele stabilite de lege;
- are capacitate deplină de exerciţiu;
- nu a împlinit vîrsta de 63 de ani;
- este aptă, din punct de vedere al stării sănătăţii, pentru exercitarea funcţiei publice, conform certificatului medical eliberat de instituţia medicală abilitată, dacă pentru funcţia respectivă sînt stabilite cerinţe speciale de sănătate;
- are studiile necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă;
- în ultimii 5 ani nu a fost destituită dintr-o funcţie publică conform art. 64 alin. (1) lit. a), b) și f) sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvîrşite cu intenţie;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
- nu are interdicția de a ocupa o funcţie publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate;
- abilități de utilizare a computerului și 1 an de experienţă profesională în domeniu, în conformitate cu prevederile Legii pentru aprobarea clasificatorului unic al funcțiilor publice, nr. 155 din 21.07.2011.
Sarcini de bază:
1. Asigurarea primirii și înregistrării petițiilor persoanelor fizice, transmiterii petițiilor spre soluționare subdiviziunilor de specialitate, în funcție de obiectul acestora, cu indicarea termenului de expediere a răspunsului. 2. Organizarea desfășurării programului de audiență a cetățenilor de către președintele, vicepreședinții raionului și conducătorii subdiviziunilor subordonate. 3. Organizarea și sistematizarea măsurilor săptămînale ale consiliului raional și subdiviziunilor subordonate, în baza informațiilor prezentate de către conducătorii subdiviziunilor. 4. Gestionarea registrului de evidență a dispozițiilor președintelui raionului primite spre executare de către funcționarii publici și specialiștii din subordine și informarea conducerii despre executarea lor. 5. Acordarea asistenței metodologice și consultative subdiviziunilor Consiliului raional și autorităților publice locale în domenii ce țin de competența sa. 6. Elaborarea proiectelor de decizii ale consiliului raional și de dispoziții ale președintelui raionului în domeniul de competență. Candidaţii urmează să prezinte următorul set de acte: |
- formularul de participare la concurs
- buletinul de identitate (copie)
- diploma de studii (copie)
- certificatul de absolvire a cursurilor de perfecţionare şi specializare (constituie un avantaj)
- carnetul de muncă (copie)
- cazierul juridic (cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe propria răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen de maximum 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire)
Actele vor fi depuse la specialistul principal Student Aliona
(bd. M. Eminescu 2, etajul 3 biroul 310)
Telefon de contact: 0(235) 2-06-65
Termenul-limită de depunere a actelor – 20 zile din momentul publicării anunțului
pe site-ul Consiliului raional Orhei, www.or.md
şi pe platforma www.cariere.gov.md
BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI:
- Constituţia Republicii Moldova.
- Codul administrativ al RM nr.116 din 19.07.2018
- Legea nr.158/2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public.
- Legea nr. 436/2006 privind administraţia publică locală.
- Legea nr. 25/ 2008 privind Codul de conduită a funcţionarului public.
- Legea nr. 133/2016 privind declararea averii și a intereselor personale;
- Legii nr. 270/2018 privind sistemul unitar de salarizare în sectorul bugetar
- Hotărîrea Guvernului nr. 208/1995 pentru aprobarea Instrucțiunilor privind ținerea lucrărilor de secretariat referitoare la petițiile persoanelor fizice și juridice, adresate organelor de stat, întreprinderilor, instituțiilor și organizațiilor Republicii Moldova
- Hotărîrea Guvernului nr. 201/2009 privind punerea în aplicare a prevederilor Legii nr.158-XVI din 4 iulie 2008 cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public