ODIMM A LANSAT O CAMPANIE NAȚIONALĂ DE PROMOVARE A OPORTUNITĂȚILOR DE SUPORT ÎN AFACERI

 ODIMM în comun cu Rețeaua Centrelor de Consultanță în Afaceri a dat startul campaniei naționale de informare privind oportunitățile de suport în business oferite prin programele și proiectele din portofoliu. Scopul campaniei este de a prezenta informații ample publicului larg, inclusiv viitorilor antreprenori referitor la  întreaga gamă de servicii  oferite de ODIMM: consultanță, instruire, mentorat și finanțare a afacerilor. În perioada 14-27 aprilie au fost organizate 7 sesiuni de informare pentru a acoperi întreg teritoriul republicii.

La prima sesiune de informare au fost prezenți peste 150 de reprezentanți ai mediului de afaceri, administrației publice locale și ai Incubatoarelor de Afaceri din regiunea SUD (raioanele Cahul, Cantemir, Ștefan Vodă, Basarabeasca, Căușeni și Cimișlia).

În deschiderea evenimentului, directorul general ODIMM, Iulia Costin a salutat interesul sporit al participanților pentru  domeniul antreprenorial, îndemnându-i să apeleze la serviciile ODIMM pentru a pune bazele unui business. Totodată, Iulia Costin  a specificat că situația pandemică generată de Covid-19 și-a pus amprenta asupra bunei implementări a campaniei  propriu-zise,  însă această provocare a fost transformată  într-o oportunitate, fiind consolidat potențialul de comunicare la distanță prin -   regimul online.

„ODIMM dezvoltă şi implementează programe şi proiecte menite să susţină ideile tuturor antreprenorilor care doresc să dezvolte propria afacere. Vorbind despre rezultatul scontat urmare a campaniilor de informare, acesta rezidă în comunicarea , informarea si promovarea  programelor gestionate de ODIMM, care  într-un final,  atât viitorii antreprenori cit si cei care astăzi își desfășoară activitatea – să participe si să aplice la programele ODIMM”, a menționat directorul general al ODIMM, Iulia Costin. 

Secretarul General al Ministerului Economiei și Insfrastructurii, Lilia Palii a reiterat faptul că în perioada pandemică statul a asigurat continuitatea programelor de suport în afaceri, venind cu o serie de măsuri anticriză pentru a limita impactul crizei COVID-19.

 „Evenimentul de astăzi este de o importanță esențială, ne dorim ca prin intermediul acestei campanii să ajungem la fiecare antreprenor, viitor antreprenor, dar și la publicul larg în general, cu informații ample și utile privind măsurile de suport oferite de către stat, precum și despre programele de finanțare și întreaga gamă de servicii oferită în acest sens de ODIMM” , a subliniat Lilia Palii.

Totodată, secretarul general a încurajat antreprenorii să valorifice oportunitățile oferite de programele de stat și expertiza care este oferită de echipa profesionistă a ODIMM. 

„ODIMM  este un ambasador al întreprinderilor mici și mijlocii, și al întregului mediu antreprenorial din Republica Moldova. MEI împreună cu ODIMM ne dorim noi afaceri, economii verzi și digitale, vrem să vedem mai multe femei în afaceri, tineri inovativi și curajoși care să rămână acasă și să-și dezvolte ideile de business. Avem un scop comun acela de a îmbunătăți condițiile de trai ale cetățenilor Republicii Moldova!”, a punctat Lilia Palii.

 

La ora actuală, ODIMM implementează 12 programe naționale pentru susținerea IMM-urilor. Anual, ODIMM  desfășoară campanii  de informare privind oportunitățile de suport în business oferite prin programele și proiectele din portofoliu.

 

Documete atașate

PREZENTARE PROGRAME ODIMM

Fișier .PDF, 8.91 MB
Distribuie